Peste 9000 de meseriasi din toata tara si-au testat pregatirea tehnica si indemanarea in cele 8 editii ale competitiei devenita de-acum traditie, dotata cu premii spectaculoase. Din mii de concurenti, cei mai buni 100 ajung in semifinala, si doar 10 pe scena pe care joaca cu toate armele pentru trofeul final, marele premiu al competitiei: o masina! Alaturi de el, mii de euro pusi la bataie si alte premii surpriza!
Mizele sunt mari, deci si stacheta competitiei se ridica de la an la an.
Concursul este structurat pe doua categorii: mecanica auto si diagnoza.
Peste 9000 de meseriasi din toata tara si-au testat pregatirea tehnica si indemanarea in cele 8 editii ale competitiei devenita de-acum traditie, dotata cu premii spectaculoase. Din mii de concurenti, cei mai buni 100 ajung in semifinala, si doar 10 pe scena pe care joaca cu toate armele pentru trofeul final, marele premiu al competitiei: o masina! Alaturi de el, mii de euro pusi la bataie si alte premii surpriza!
Mizele sunt mari, deci si stacheta competitiei se ridica de la an la an.
Concursul este structurat pe doua categorii: mecanica auto si diagnoza.
Primul pas este o proba online pe site-ul oficial,
www.mecaniculanului.ro, in care aspirantii la titlu rezolva un test preliminar.
Primii 50 clasati la ambele categorii se califica pentru finala, unde timp de o zi intreaga vor sutine o proba scrisa si una practica.
La sectiunea MECANICA AUTO, dupa proba scrisa, raman pe pozitii doi finalisti care au de executat, concomitent, o operatiune mecanica pe un motor instalat pe un stand, in maxim 20 de minute.
Cel care reuseste s-o faca cel mai rapid castiga.
La DIAGNOZA, concurentii incep cu un test scris ce reduce la 10 numarul aspirantilor la titlu.
Parcursul spre trofeu trece printr-o intrecere spectaculoasa sub lumina reflectoarelor, de tipul Stii si Castigi (proba pupitrelor), unde cel care are cel mai rapid raspuns corect merge mai departe.
Un moment tensionat, cu 40 de intrebari si 3 variante de raspuns.
primii doi clasati cu cele mai multe raspunsuri corecte trec la proba practica, pariul suprem:
doua masini identice pe scena, cu aceeasi defectiune, pe care vor trebui s-o identifice si s-o repare intr-un interval de timp de… 30 de minute!
Este o cursa contra cronometru si contra propriilor limite.
Cel care reuseste sa porneasca primul motorul castiga titlul de Mecanicul Anului si marele premiu.
Service-ul care reuseste sa aiba trei angajati calificati in etapa probelor scrise, in orice sectiune.
Juriul competitiei este format din trainerii Scolii Auto pentru Mecanici, profesionisti care au la activ mii de ore de formare furnizate mecanicilor si diagnosticienilor din toata Romania, si care specializeaza traineri din intreaga Europa.
Din echipa de arbitraj fac parte si unii dintre castigatorii editiilor precedente ale concursului Mecanicul Anului.
Afla mai multe detalii pe site-ul competitiei
Service-ul care reuseste sa aiba trei angajati calificati in etapa probelor scrise, in orice sectiune.
Juriul competitiei este format din trainerii Scolii Auto pentru Mecanici, profesionisti care au la activ mii de ore de formare furnizate mecanicilor si diagnosticienilor din toata Romania, si care specializeaza traineri din intreaga Europa. Din echipa de arbitraj fac parte si unii dintre castigatorii editiilor precedente ale concursului Mecanicul Anului.